No nepovídejte… vlastně naopak, povídejte!
Upřesníme, co přesně ode mě potřebujete napsat (celý web, jednu landing page, leták, slogan, text pro PPC…) Budete jako hvězda na interview – zasypu vás otázkami: potřebuji poznat váš produkt/projekt/službu, které mám v textech ukázat v nejlepším světle. A taky čím se liší od konkurence. Čím jste jiní, lepší. Některé otázky vám můžou připadat zbytečné, přesto mi věřte – potřebuji znát nejen „tvrdá data“, ale také vaše vize, cíle, touhy… zkrátka kromě informací taky emoce. To aby texty byly v harmonii s vaším byznysem. A pak proto, že ať už nabízíte bio doutníky nebo venčení problematických psů – lidé nejvíc šíří jednoduchý, konkrétní, překvapivý příběh s emocemi. A dostat do textů takový příběh je už můj úkol. Strukturu webu atp. bych ráda probrala s grafikem/web dílnou, kteří dávají vašemu webu fyzickou podobu. Divili byste se, kolik chytrých nápadů při takové spolupráci nás kreativců vznikne. A pokud webaře/grafika nemáte, ráda doporučím.